نوشته شده توسط : faeghe

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که سرمایه‌گذاران هنگام خرید املاک تجاری، از جمله صنعتی، مرتکب می‌شوند، کوتاه کردن گوشه‌ها در طول فرآیند بررسی دقیق است. در حالی که املاک و مستغلات صنعتی می تواند سودآور باشد، عدم انجام بررسی دقیق می تواند یک سرمایه گذاری امیدوارکننده را فلج کند.

در اینجا 8 مرحله وجود دارد که به هر سرمایه‌گذار پیشنهاد می‌کنیم قبل از بسته شدن در یک ملک صنعتی انجام دهد:

1. یک شخص ثالث را برای انجام حسابرسی مالی استخدام کنید. این برای املاک صنعتی دارای مستاجر مهم است. هدف از حسابرسی مالی بررسی واقعیت اعدادی است که توسط نماینده فهرست به شما ارائه می شود. می‌خواهید حداقل دو سال گزارش مالی عقب‌نشینی (مانند صورت‌حساب‌های بانکی)، یک اجاره فعلی، و حداقل سه ماه از اجاره‌های قبلی را جمع‌آوری کنید. یک مشاور خدمات مالی از این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل تاریخچه عملیات دارایی و ارائه یک نمای کلی از درآمد و هزینه های عملیاتی استفاده می کند. نتایج این گزارش به شما این امکان را می‌دهد که هر فرضی را که در فرم اصلی خود وارد کرده‌اید، اصلاح کنید.

2. ارزیابی وضعیت ملک (PCA) را کامل کنید. مشابه بازرسی خانه، PCA به خریداران ساختمان‌های صنعتی کمک می‌کند تا وضعیت دارایی‌ای را که علاقه‌مند به خرید، اجاره یا تامین مالی هستند، تعیین کنند. PCA هر گونه تعمیر یا بهبودی را که در آینده نزدیک مورد نیاز خواهد بود روشن خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

نمونه هایی از طراحی های موفق

Hakan GÜRSU و تیمش با طراحی قایق خود به نام "Volitan" در جوایز طراحی بین المللی (IDA 2007) که هر ساله در نیویورک برگزار می شود و یکی از معتبرترین مسابقات جهان به شمار می رود، برنده جایزه اول شدند.

نام Volitan از روی تنها ماهی پرنده ساکن در دریای مدیترانه گرفته شده است. Volitan به عنوان یکی از قایق های جایگزین آینده طراحی شده است که با استفاده از انرژی خورشیدی و باد حرکت می کند، چرخه آب شیرین را از آب دریا انجام می دهد و ضایعات دی اکسید کربن تولید نمی کند.


Volitan اولین کشتی آبی است که قابلیت چرخش نقطه ای را دارد. انرژی آن توسط 2 موتور الکتریکی متحرک واقع در خارج از قایق تامین می شود که از پنل های خورشیدی به عنوان بادبان های جامد متحرک استفاده می کنند.

 در کشور ما، معاهده لاهه در مورد ثبت بین المللی طرح های صنعتی از اول ژانویه 2005 لازم الاجرا شد. بنابراین متقاضیان می توانند طرح های خود را با هزینه بسیار کمتر و با ارائه یک درخواست واحد در کشورهای عضو توافقنامه لاهه ثبت کنند.

متقاضیان همچنین می توانند به دفتر ثبت طراحی علائم تجاری اتحادیه اروپا (OHIM) واقع در آلیکانته، اسپانیا درخواست دهند و می توانند با یک هزینه و یک درخواست واحد از طرح های خود در کشورهای عضو اتحادیه اروپا محافظت کنند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

با ربات استریلیزاسیون UV-C ما می توانید محیطی امن و سالم را برای کارکنان و مشتریان خود فراهم کنید.

ربات ما که بر اساس اصل کار بدون سرنشین طراحی و تولید شده است، با رابط کاربری ساده و به راحتی قابل برنامه ریزی آماده خدمت است.
به منظور از بین بردن عوارض جانبی آشکار فلورسنت های UVC بر سلامت انسان، می توانید با برنامه ریزی تاریخ و زمان، بدون نیاز به کار، عمل استریل را خارج از ساعات کاری خود انجام دهید.
با برنامه نویسی با ویژگی ناوبری خودکار، می توانید این دستگاه را فعال کنید تا بدون برخورد به موانع، به تنهایی حرکت کند و کار کند.
با انجام یک فرآیند استریل سازی 10-15 دقیقه ای در اتاق های آلوده، می توانید تمام رشد باکتری ها و ویروس ها را در محیط از بین ببرید و به مدت 9000 دقیقه به مدت تقریبی 7 روز اطمینان استریل کنید.
با استفاده از اشعه UVC، نه تنها می توانید از تمیز کردن سطح و هوا، بلکه از استریل کردن پارچه ها نیز اطمینان حاصل کنید.
با ویژگی های هشدار صوتی و نوری قبل از کار، هشدار به افراد محیط و شروع به کار با شمارش معکوس، خطرات احتمالی موجودات زنده را ریست می کند. هنگامی که در حین کار حرکتی در محیط تشخیص داده شود، سیستم به طور خودکار لامپ های UV-C را خاموش می کند و در پایان عملیات با سیستم هشدار صوتی و نوری به کار خود پایان می دهد.
ربات ما کار خود را با توجه به تعادل شارژ/توان فعلی برنامه ریزی می کند. اگر محاسبه کند که نمی تواند عقیم سازی خود را در منطقه بسته ای که به طور مستقل پرسه می زند به پایان برساند، عقیم سازی را شروع نخواهد کرد. ابتدا به واحد شارژ می رود و شارژ می شود سپس استریل سازی را ادامه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

همیشه بهتر شدن
ما به‌عنوان لیزینگ زیمنس، سبد مالی گسترده‌ای برای ارائه راه‌حل‌های مناسب برای همه، چه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​یا شرکت‌های بزرگ و شرکتی داریم.
ما خوب می دانیم که مانند همه شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، هدف شما افزایش فروش و سودآوری است. هدف ما ارائه راهکارهای مناسب برای دستیابی به این هدف است. ما به هدایت سرمایه گذاری های شما با تیم حرفه ای خود که در زمینه های خود متخصص هستند و با رویکرد خدمات مشتری مداری خود ادامه می دهیم.

لیزینگ چیست؟
لیزینگ (اجاره مالی) یک روش تامین مالی میان مدت و بلندمدت است که به مالکیت یک ملک سرمایه گذاری اجازه می دهد تا نزد شرکت لیزینگ باقی بماند و در ازای اجاره بهای تعیین شده، حق استفاده به مستاجر داده شود و مالکیت آن به مستاجر منتقل شود. در پایان دوره قرارداد بیش از ارزش نمادین تعیین شده در قرارداد.

در این روش شرکت لیزینگ کالا و تجهیزات مورد نظر را خریداری و به سازمان نیازمند اجاره می دهد. کلیه معاملات مربوط به خرید کالاها و تجهیزات موضوع لیزینگ (گمرک، حمل و نقل، بیمه و ...) توسط شرکت لیزینگ انجام می شود.

چه چیزی را می توان اجاره کرد؟
کلیه اموال منقول و غیرمنقول قابل اجاره می باشد به جز عناصر فکری مانند ثبت اختراع، علائم تجاری، طرح های صنعتی.

دستگاه ها و تجهیزات پزشکی
ماشین آلات تجاری و ساختمانی
ماشین آلات نساجی
ماشین های تزریق پلاستیک
انواع ماشین آلات و تجهیزات دیگر
توربین بخار، ژنراتور و سایر تجهیزات تولید برق
دستگاه های الکترونیکی و نوری
تجهیزات فروشگاهی و اداری
نرم افزار و نسخه های تکراری آن
وسایل نقلیه حمل و نقل



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

اطلاعات و اسناد حقوقی
تمامی اطلاعات حقوقی در خصوص معاملات لیزینگ مالی را می توانید در قسمت زیر مشاهده کنید.
قرارداد اصلی
شرکت لیزینگ مالی زیمنس اساسنامه
نمونه قرارداد
نمونه قرارداد لیزینگ مالی
قانون
قانون شرکت های لیزینگ مالی، فاکتورینگ و تامین مالی
خدمات جامعه اطلاعاتی
شما به صفحه خدمات جامعه اطلاعاتی هدایت می شوید.
اطلاعات در مورد قانون
برای دسترسی به متن اطلاعات قانون اینجا را کلیک کنید.
اطلاعات در مورد بیمه
طبق قانون شرکتهای لیزینگ مالی، فاکتورینگ و تامین مالی به شماره 6361 مجاز است به عنوان نمایندگی بیمه فعالیت کند.
راه حل های تامین مالی قابل اعتماد
شرکت لیزینگ مالی زیمنس ما به عنوان خدمات مالی زیمنس از سال 1997 فعالیت های لیزینگ مالی خدمات مالی زیمنس را در ترکیه انجام می دهیم.

شرکت ما که دفتر مرکزی آن در استانبول است، از طریق دفتر مرکزی استانبول و نمایندگی آنکارا به تمام ترکیه دسترسی دارد. ما به انواع بخش هایی که از نظر قانونی مشمول لیزینگ مالی هستند، به ویژه بخش های انرژی، صنعت، بهداشت، تولید، تولید و ساخت و ساز خدمات ارائه می دهیم.

ما راه حل های مالی خاص شرکت را برای رفع نیازهای خاص مشتریان خود ارائه می دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

قیمت و مدل های ساختمان های صنعتی
این می تواند کاملاً گیج کننده باشد که چه مصالحی باید برای ساخت ساختمان ها استفاده شود. با وجود اینکه مصالح زیادی در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد، مصالح ساختمانی فولادی از نظر دوام، طول عمر و صرفه جویی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. فولاد گزینه های مختلفی را برای طراحی ساختمان یا سازه به دلخواه ارائه می دهد. با توجه به مزایایی که ارائه می دهد، قیمت ها و مدل های ساختمان های صنعتی می توانند بسیار کنجکاو باشند.

مواد فولادی صنعتی مورد استفاده در سازه می توانند از سخت ترین موقعیت ها نهایت استفاده را ببرند. علاوه بر این، یک سازه فولادی در صورت محاسبه صحیح می تواند منجر به حداکثر صرفه جویی در هزینه شود. ساخت سازه های بسیاری از قبیل تاسیسات تولیدی، کارگاه ها، انبارها و سازه های مشابه با مصالح ساختمانی فولادی صنعتی امکان پذیر است.

مدل های ساختمان های صنعتی
قیمت و مدل های اسکلت فلزی صنعتی با یکدیگر متفاوت است. مخصوصاً انواع انبارهای صنعتی با توجه به متراژ متر مربع دارای محدوده قیمتی می باشند. اگرچه اندازه انبارها متفاوت است، اما اهداف آنها یکسان است. این انبارها که از مصالح ساختمانی فولادی ساخته شده اند در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی محافظت می شوند. همچنین فقط برای روش های ذخیره سازی مانند کارگاه ها ترجیح داده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

تاج در ترکیه

پس از قرارداد توزیعی که در سال 2017 امضا کردند، محصولات و خدمات برند کراون که "انبار محلول ذخیره سازی" است، با تجربه و اطمینان بیش از 35 سال Temsa İş Makinaları در ترکیه ارائه می شود. Temsa İş Makinaları که نه تنها یک شرکت فروش، بلکه یک شرکت خدماتی است، با ارائه تجهیزات فنی و کاربردی کراون با رویکرد خدمات جامع، شریک راه حل شرکت ها می شود. با ارائه مشاوره پیش از فروش، نیازهای انبارها را به درستی تحلیل می کند و از خرید تجهیزات انبار اطمینان می دهد که حداکثر کارایی را ارائه می دهد. بنابراین، شرکت ها در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.

Crown و Temsa İş Makinaları با آموزش های تئوری و عملی خود برای اپراتورها بهره وری را افزایش می دهند و تضمین می کنند که تجهیزات برای مدت طولانی تری به طور موثر و بدون مشکل کار می کنند. کرون که با خدمات پس از فروش گسترده خود همواره در کنار مشتریان خود ایستاده است، خدمات نگهداری و تعمیرات شایسته ای را در شرایط مطلوب ارائه می دهد. تجهیزات Crown با تولید 85٪ قطعات خود در کارخانه خود، مزیت هزینه ای تا 60٪ را فراهم می کند، در صورت نیاز به تغییر قطعه، می توان به جای جایگزینی کامل، تعویض فردی انجام داد. Crown همچنین راه حل هایی را برای کاهش بودجه مشتریان با کمپین های دوره ای یا خدمات اجاره ارائه می دهد.

متخصص راه حل های انبار، که توزیع آن در ترکیه توسط Temsa İş Makinaları انجام می شود، هفتاد و پنجمین سالگرد کراون، یکی از تولید کنندگان پیشرو لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان را جشن می گیرد. کراون، شریک راه حل انبارها با طیف محصولات غنی خود برای حمل و نقل صنعتی، طرح های برنده جوایز، کارایی و عملکرد، از بدو تاسیس تلاش کرده است تا با تمرکز بر نیازهای کسب و کار، ارزش بیشتری به کسب و کار خود بیافزاید.

برند لیفتراک و تجهیزات انبار Crown با متمایز شدن با فناوری های ذخیره سازی هوشمندی که ارائه می دهد، به مدت 75 سال با رویکرد مشتری مداری خود به رشد خود ادامه می دهد. امروزه، کراون به 80 کشور در سراسر جهان با بیش از 16000 کارمند و بیش از 500 فروشگاه خرده فروشی، از دفاتر چین، آلمان، استرالیا و سنگاپور، علاوه بر ایالات متحده، خدمات رسانی می کند.

Crown که شامل کلیه تجهیزاتی است که ممکن است در انبارها مورد نیاز باشد مانند لیفتراک های تعادلی، ریس تراک ها، جمع کننده های سفارش با فضاهای باریک، استکرها، کامیون های پالت، ماشین های یدک کش در محدوده محصولات غنی خود، با استفاده از راهکارهای ذخیره سازی، امضای خود را تحت راه حل های انقلابی در راه حل های ذخیره سازی قرار می دهد. قدرت فناوری به طرح های آن تجهیزات انبار Crown علاوه بر دوام، با محصولات نوآورانه و پیشگامی مانند طراحی آنها که عملکرد و زیبایی شناسی را به خطر نمی اندازد، و لیفتراک های باتری لیتیوم یونی که اخیراً راه اندازی شده اند، متمایز هستند. راه‌حل‌های انبار Crown شامل فناوری جمع‌آوری سفارش از راه دور QuickPick، که در آن اپراتور می‌تواند سفارش‌دهنده را با یک دستکش کنترل‌شده از راه دور حرکت دهد، یا سیستم موقعیت‌یابی خودکار، که به آسانسور Reach Truck اجازه می‌دهد تا با وارد کردن شماره قطعه به طور خودکار به قفسه برسد. کد قفسه ها به دستگاه. Crown Warehouse Equipment همچنین خود را با فناوری‌های مدیریت ناوگان موثر مانند Infolink و Gena متمایز می‌کند که عملکرد تجهیزات انبار را گزارش و تجزیه و تحلیل می‌کند، بنابراین امکان استفاده کارآمدتر و کاهش خطر تصادف یا خرابی را فراهم می‌کند.

این برند که اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه و نوآوری می دهد، بیش از 100 جایزه جهانی طراحی دارد. Crown با ترکیب عملکرد و زیبایی شناسی، به ویژه ترجیح داده می شود زیرا هزینه های تعمیر و نگهداری و تعمیر را کاهش می دهد، سال ها به آرامی کار می کند و راحتی و بهره وری اپراتور را افزایش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

آسانسور وکیوم بالابر قیچی

به جای قدرت عضلانی از وسایل بلند کردن برای بلند کردن و پایین آوردن استفاده کنید. بالابر قیچی برای این مواقع ایده آل است. با این حال، بالابرها، تثبیت کننده ها و سایر روش های موتوری نیز به حمل بار کمک می کنند. چنین سرمایه‌گذاری‌های تجاری به شما انعطاف‌پذیری برای ارگونومی می‌دهد و این سرمایه‌گذاری‌ها نیروی کار تا حدودی متناسب‌تر، کم‌تنش‌تر، پرانرژی‌تر و کمتر چالش‌برانگیز را به شما بازمی‌گرداند. برخی از راه‌حل‌های مشکل انعطاف‌پذیری شامل چرخ دستی‌ها یا لیفتراک‌های قابل حمل است که به کاهش حمل دستی بار کمک می‌کنند.

چرخاننده بشکه موقعیت یابی پالت

آسانسور پالت بارها را به سمت کارگر بچرخانید و کج کنید تا دسترسی بدون شکل و مشکل را کاهش دهید. میزهای چرخشی، پوزیشنرهای پالت، چرخ دستی ها و سایر تجهیزات بار را به کارمند می رسانند و ارگونومی سالمی را به کارمند ارائه می دهند. یک ترکیب چرخشی/بالابر ایده آل خواهد بود و همیشه بار را در بهترین موقعیت ممکن به کارگر ارائه می دهد. از دستگاه های کج کننده جانبی برای دسترسی به سطل های عمیق یا تسهیل کار کارکنان در فرآیندهای محموله های فله استفاده کنید.

برای کاهش حمل و نقل از پله ها یا نردبان های سکو استفاده کنید. سکوهای کار قابل حمل یا ثابت به کارگران در استفاده از "منطقه قدرت" (بین زانوها و شانه های آنها) کمک می کند. این بدان معناست که کارگران باید بارها را در ارتفاع 70-100 سانتی متری از سطح ایستاده بگیرند. ایستگاه های کاری با ارتفاع قابل تنظیم راه دیگری برای نگه داشتن بار در منطقه برق است.

دستیابی به محصول بار را برای سفارش جمع کننده بیاورید. ایده سیستم بار به کارگر افزایش سرعت چیدن است، اما یکی از دلایل این افزایش سرعت این است که کارگران به عمق قفسه ها نمی دوند و در اطراف انبار می دوند. اگر می خواهید از روز اول از ارگونومی بهره مند شوید، لزوماً مجبور نیستید از ماژول بالابر عمودی استفاده کنید. با استفاده از یک قفسه کشویی یا قفسه شیبدار به عنوان یک مرحله میانی، می توانید فاصله کارکنان را به محصول به حداقل برسانید.

احتمال اصطکاک، گیر کردن و ضربه را کاهش دهید. در حالی که این به طور دقیق در زمینه ارگونومی نیست، برآمدگی های آن برای جلوگیری از بریدگی و خراش مفید است. اطمینان حاصل کنید که کارگران تا حد امکان در معرض گوشه های فلزی تیز قرار نگیرند. از حفاظ‌های گوشه‌ای یا حفاظ‌های مانع استفاده کنید تا به کارگران اجازه دهید در مناطقی که می‌توانند بریده و زخمی شوند از خود محافظت کنند. برای جلوگیری از اشیاء آویزان در مناطق کم از علائم یا برچسب های روشن قابل مشاهده استفاده کنید. خطرات سقوط را به وضوح نشان دهید.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

بخش خانه حقوق مالکیت فکری و صنعتی
واحد حقوق مالکیت فکری و صنعتی İTÜNOVA TTO; فعالیت های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مورد پتنت ها، مدل های کاربردی، برندها و طراحی را برای صنعت گران، دانشگاهیان و دانشجویان انجام می دهد. همچنین پشتیبانی فنی در زمینه ارزیابی اختراعات، پیگیری فرآیند درخواست، مدیریت قرارداد و خدمات صدور مجوز ارائه می کند.

 

ما برای شما چه می کنیم؟

 

ما آموزش هایی را در ITU سازماندهی می کنیم تا آگاهی را در مورد مدیریت و صدور مجوز حقوق مالکیت فکری و صنعتی (FSHM) افزایش دهیم.
ما خدماتی را در مراحل حفاظت و تجاری سازی فناوری/محصول تولید شده در ITU ارائه می دهیم.
ما اطمینان می دهیم که تمام مطالعات گذشته، فعلی و آینده در مورد FSMH در ITU در یک مرکز واحد جمع آوری شده، پیگیری و به طور منظم به روز می شوند.
ما خدماتی را با بخش حقوقی در مورد مسائل مالکیت معنوی در محدوده قراردادهای پروژه های مشترک توسعه یافته توسط ITU با صنعت و پروتکل های همکاری عمومی ارائه می دهیم.
ما خدماتی از قبیل ایجاد پروپوزال، مذاکره با سازمان های صنعتی و ارائه پروپوزال به منظور صدور مجوز اختراعات به صنعت ارائه می دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

مالکیت فکری و صنعتی
علاوه بر توسعه و تشویق خلاقیت و نوآوری، حمایت از دارایی ها و حقوق مالکیت فکری و صنعتی، ایجاد آگاهی حساس و افزایش آگاهی در این زمینه برای سازمان های صنعتی، SME ها و مخترعینی که می خواهند در عرصه جهانی رقابت کنند بسیار حائز اهمیت است. عرصه این TTO نقش فعالی در ایجاد ساختارهای لازم برای حفاظت از مالکیت معنوی، افزایش تعداد اطلاعیه های اختراع و ایجاد فضای مناسب برای تجاری سازی اختراعات ایفا می کند.

TTO که رابط بین همکاری دانشگاه و صنعت است، در این مرحله مسئولیت بزرگی دارد. در روند همکاری که با امضای قرارداد محرمانه آغاز شد؛ این سازمان به محققان و مخترعان، همراه با "شرکای راه حل" خود، در بررسی پیش از غربالگری اختراعات محققان، تهیه پرونده های درخواست ثبت اختراع، تشکیل پرونده و پیگیری درخواست ها، و همچنین ارائه کمک های مالی و پشتیبانی های موجود که می تواند برای این فرآیندها استفاده شود، کمک می کند.

برای اطمینان از حمایت از دارایی ها و حقوق مالکیت معنوی، ابتدا باید ارزش های نامشهود آنها تعیین شود. پس از تضمین حمایت از حقوق مالکیت فکری و صنعتی، این ارزش‌های ناملموس دانشگاه‌ها، صنایع و بنگاه‌ها باید با استراتژی‌های آنها همراه شود. یکی از راهبردهایی که در رقابت جهانی برای صنعت و کسب‌وکار مزیت ایجاد می‌کند، مدیریت حقوق مالکیت معنوی خود است و دیگری پیروی از استراتژی‌های مدیریت نوآوری و مالکیت فکری رقبا است. TTO از مالکان و مخترعان پروژه در رعایت و پیگیری حقوق مالکیت معنوی و صنعتی حمایت می کند.

شما می توانید به خط مشی مالکیت معنوی، که در چارچوب استراتژی های توسعه یافته توسط "هیئت مالکیت معنوی" در دانشگاه Boğaziçi ایجاد شده و در حال حاضر در حال اجرا است، دسترسی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر..



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()