نوشته شده توسط : faeghe

اولین و تنها پایگاه لجستیکی انبار اجاره و انبار فروش ترکیه به بهره برداری رسید!
کسانی که به دنبال یک انبار برای اجاره یا یک انبار برای فروش در سراسر ترکیه هستند، اکنون می توانند مستقیماً با صاحبان انبار تماس بگیرند.

عثمان دوغروچو، بنیانگذار مشاوره لجستیک سبز، اظهار داشت که depokirala.com که در نتیجه یک مطالعه 1 ساله برای این منظور تهیه شده است، به عنوان پلتفرمی راه اندازی شد که مستقیما کسانی را که می خواهند لجستیک خود را اجاره یا خریداری کنند، گرد هم می آورد. انبارها و کسانی که قصد اجاره یا فروش انبار خود را دارند و تمامی نیازمندانی که نیاز به انبار اجاره ای یا تدارکاتی دارند، اظهار داشت: امکان جستجو بر اساس استان-منطقه و با توجه به انواع انبارها را خواهند داشت. انبارهای مورد علاقه و مقایسه انبارهایی که انتخاب کرده اند با یکدیگر.

در Depokirala.com، صاحبان انبار می‌توانند انبارهای خود را در بولتن‌های سرمایه‌گذاری لجستیک که هر ماه منتشر می‌شوند به ده‌ها هزار نفر از فعالان تدارکات اعلام کنند و اطلاعاتی درباره سرمایه‌گذاری‌های لجستیک داشته باشند.

علاوه بر این، صاحبان انبار و اجاره‌کنندگان انبار به صدها تأمین‌کننده انبار در بخش «تامین‌کنندگان لجستیک» دسترسی مستقیم خواهند داشت و می‌توانند به ارائه‌های تدارکات و زنجیره تأمین از بانک داده‌های لجستیک دسترسی داشته باشند.

به طور خلاصه، عثمان دوغروجو اظهار داشت که depokirala.com قصد دارد بازار انبار لجستیک ترکیه باشد و با محتوای منحصر به فرد خود که اولین و تنها در کشور ما است، کاتالوگ انبار اجاره ای ترکیه یا انبار فروش کاتالوگ انبار لجستیک خواهد بود. ایجاد شده و کمبود عمده بخش لجستیک را پر خواهند کرد.

عثمان دوغروجو، که از همه صاحبان انبارها، به ویژه شرکت های برون سپاری لجستیک، که می خواهند انبارها را اجاره و بفروشند، دعوت کرد تا در سایت depokirala.com ثبت نام کنند، اظهار داشت که آنها یک حرکت نوآورانه در لجستیک انجام داده اند و در این بخش تحرک ایجاد خواهند کرد.

خدمات انبارداری Üçeller یک خط مشی خدمات را برای برآورده کردن خواسته های هر مشتری، خواه فرد یا شرکت، اتخاذ می کند. در این مرحله ضمن تعیین قیمت انبارهای اجاره ای از سیاست های قیمتی معقول استفاده می شود.

اجاره انبار یکی از روش های ارجح برای نگهداری ایمن کالاها و محصولات است. تا جایی که می توانید با اجاره انبارهایی با امنیت کامل و گزینه های قیمتی مقرون به صرفه برای فروش محصولات خود و یا متعلقات موسسه خود، وسایل خود را بدون مشکل نگهداری کنید.

برای نیازهای شرکت، امکانات اجاره انبار Üçeller ترجیح داده می شود زیرا هم مقرون به صرفه هستند و هم یک فرآیند ذخیره سازی ایمن طولانی مدت را امکان پذیر می کنند. شما می توانید دلایل مختلفی برای اجاره انبار داشته باشید. همچنین می توانید از انبارها برای نگهداری محصولات یا نگهداری اقلام اضافی خود استفاده کنید. به هر دلیلی، مستقیماً خواسته های شما را برای نیازهای شرکتی و شخصی برآورده می کند.

قیمت اجاره انبار چقدر است؟
قیمت اجاره انبار بسته به اندازه و موقعیت انباری که قرار است اجاره شود ممکن است متفاوت باشد. موضوع دیگری که بر قیمت اجاره تاثیر می گذارد، مدت اجاره انبارها است.

طولانی تر نگه داشتن مدت اجاره در هنگام اجاره انبار به شما امکان می دهد انبارهایی را با قیمت های مقرون به صرفه تر اجاره کنید. اما در هنگام انتخاب انبار، پیشنهاد می شود انباری با اندازه مناسب برای نیاز خود انتخاب کنید. اجاره انبارهای کوچک می تواند باعث شود که در نصب وسایل خود با مشکل مواجه شوید. اجاره انبارها در متراژهای بسیار بزرگ ممکن است باعث هزینه های غیرضروری از نظر بودجه شود.

عوامل اصلی موثر بر قیمت اجاره انبار به شرح زیر است:

اندازه انباری که باید اجاره شود
محل انباری که باید اجاره شود
مدت زمان اجاره انبار مورد اجاره،
سیاست های خدمات اجاره دهنده انبار.
برای هر انباری که توسط Üçel Warehouse اجاره شده است، خدمات امنیتی کامل ارائه می شود. یکی از اهداف اصلی اجاره انبار نگهداری وسایل در محیطی امن است. در این مرحله، می توانید گزینه های خدمات ایمن ما را هنگام اجاره انبار ارزیابی کنید.

 املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید. 09121213368



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

نکات قابل تامل
از آنجایی که یک وام مسکن تجاری ماهیت بسیار پیچیده ای دارد، ایده خوبی است که به دقت در نظر بگیرید که کدام وام مسکن را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که توانایی پرداخت ماهانه را دارید. در اینجا چند عامل وجود دارد که ممکن است بخواهید به خاطر بسپارید:

اگر رتبه اعتباری بدی دارید، معمولاً همچنان می‌توانید برای وام مسکن تجاری درخواست دهید، اما احتمالاً برای جبران ریسکی که وام دهندگان متحمل می‌شوند، سود بالایی می‌پردازید.

وام مسکن نوعی وام تضمین شده است که در آن اموال به عنوان وثیقه توسط وام دهنده در برابر وام استفاده می شود، بنابراین در صورت عدم پرداخت به احتمال زیاد مالکیت املاک و مستغلات خود را از دست خواهید داد.

سپرده‌های این نوع وام مسکن می‌تواند بسیار سنگین باشد، بنابراین ایده خوبی است که اطمینان حاصل کنید که می‌توانید هم سپرده و هم بازپرداخت ماهانه را به راحتی پرداخت کنید.

یک کارگزار اغلب می تواند به شما کمک کند تا بالاترین نسبت وام به ارزش (LTV) را پیدا کنید.

اگر مدت زیادی است که معامله نکرده اید، وام دهندگان ممکن است این را نشانه ای از ریسک بالا بدانند و درخواست ضمانت های شخصی کنند.

نگرانی های ابراز شده توسط وام گیرندگان در مورد سرمایه گذاری در ملک بررسی‌شده از 1952 کاربر اینترنت، داده‌های منبع Mintel، دقیق تا آوریل 2019

انواع وام مسکن تجاری
وام های مسکن را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

وام مسکن مالک-اشیغال: برای خرید ملک استفاده می شود که به عنوان محل تجارت برای تجارت شما استفاده می شود.

وام مسکن سرمایه گذاری تجاری: برای املاکی که قصد دارید اجاره دهید استفاده می شود.

چگونه سود وام مسکن تجاری را پرداخت می کنید؟
بیشتر وام های تجاری با نرخ متغیر پرداخت می شود. به طور معمول، نرخ به عنوان X% بیش از پایه یا LIBOR ذکر می شود، و این در شرایط مسکونی وام مسکن ردیاب نامیده می شود. وام های مسکن با نرخ ثابت در دسترس هستند و برای مبالغ کمتر از 500000 پوند، در صورتی که وام دهنده خودش ریسک نرخ را می پذیرد، ممکن است سودمند باشد.

نرخ هایی که برای وام های مسکن تجاری و وام های تجاری اعمال می شود مانند اکثر وام های شخصی از حالت آفست تعیین نمی شود. وام دهندگان معمولاً دارای یک پروفایل ریسک هستند که با آن کار می کنند، بنابراین اگر وام شما خارج از نمایه ریسک آنها باشد، رد می شود.

شامل چه هزینه هایی است؟
هزینه های ترتیب: کارمزدهای ترتیب معمولاً پس از تأیید وام به وام اضافه می شود، اما برخی از وام دهندگان ممکن است در صورت عدم پذیرش پیشنهاد آنها، هزینه های ترتیب را زودتر درخواست کنند تا کار خود را پوشش دهند. کارمزدهای ترتیب معمولاً 1٪ -2٪ مبلغ وام برای وام های تا سقف 1 میلیون پوند است.

هزینه های ارزش گذاری: یک ارزش گذار از ملک بازدید می کند و گزارشی را برای وام دهنده می نویسد. ارزش‌گذاری‌های تجاری برای یک مورد ساده می‌تواند از حدود 500 پوند شروع شود، هزینه‌ها براساس یک نقل قول فردی است که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد اولیه به وام دهنده قابل پرداخت است.

هزینه های حقوقی: شما باید هم هزینه های قانونی خود و هم هزینه های وام دهنده را بپردازید که می تواند از حدود 500 پوند برای هر طرف شروع شود.

کارمزد کارگزار: یک کارگزار به شما توصیه هایی می کند که مربوط به موقعیت و املاک شما باشد و پرونده شما را به وام دهندگان ارائه می دهد. خدمات آنها معمولاً تا 1٪ از ارزش وام دریافت می شود.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، رهن کارگاه صنعتی در فتح کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : faeghe

تسهیلات تولید برای مشاغل کوچک. چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم؟ آیا خرید تجهیزات از چین ضروری است؟
در واقعیت امروز کسب درآمد از راه های مختلفی امکان پذیر است. شخصی یک شغل سنتی در یک شرکت، شرکت یا موسسه را انتخاب می کند و کسی ریسک رفتن در مسیر کارآفرینی را می پذیرد. و یک دسته از شک کنندگان وجود دارد. این افراد می خواهند کسب و کار خود را ایجاد کنند، تولید را سازماندهی کنند، اما نمی توانند در این مورد تصمیم بگیرند، از هزینه های آینده و مقیاس شرکت می ترسند، اگرچه امروزه ایده های زیادی برای تجارت وجود دارد که نیازی به مناطق صنعتی و بزرگ ندارد. سرمایه گذاری کلان اصلا می توان آن را در خانه ترتیب داد، حتی در یک آپارتمان واقع در یک "ساختمان آپارتمان". حتی در مورد این واقعیت نیست که با نشستن در خانه، می توانید پروژه ای برای ارائه هر نوع خدمات یا سازماندهی تجارت در اینترنت ایجاد کنید. این به معنای تولید واقعی است.

تنها چیزی که لازم است یک ایده، سرمایه های کوچک راه اندازی و تجهیزات کوچک است. البته این یک طرح کلی است. هنوز موارد زیادی در هنگام ساخت هر پروژه مورد نیاز است:

شما باید با مسائل سازمانی مقابله کنید، شاید خود را به عنوان یک کارآفرین فردی ثبت کنید، زیرا یک مورد ساده به کارآفرینان تازه کار اجازه می دهد تا "ارتباط" با اسناد را به حداقل برسانند.
شما باید فکر کنید و یک طرح تجاری ایجاد کنید که تمام تفاوت های ظریف درآمد و هزینه های احتمالی را - هم در دوره ایجاد و هم در حال حاضر - تعریف کند. حتی اگر این سند با دست نوشته شده باشد و همانطور که می گویند "روی یک دستمال" به یک کارآفرین مبتدی کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا ایده اصلی کسب و کار او غیر واقعی است یا منجر به از دست دادن و از دست دادن سرمایه اولیه می شود.
باید با مشتریان بالقوه و بازار فروش و همچنین نحوه تحویل اطلاعات محصول به خریدار مشخص شود. یعنی محصول را به چه کسی و چگونه می فروشید.

کمی در مورد خود ایده و وابستگی آن به شرایط فردی
امروزه این محدوده تمام بخش های اقتصاد را در بر می گیرد. علاوه بر این، تجهیزات مینیاتوری یا کوچک توسط تولید کنندگان کشورهای دیگر ارائه می شود و برندهای داخلی نیز در این دسته وجود دارد. بنابراین، هنگامی که تصمیم می گیرید چه نوع محصولی برای تولید بهتر است، باید از خود تجهیزات شروع کنید. در اینجا باید در نظر بگیرید:

میل، دانش، مهارت های او. اگر خیاطی بلد هستید و عاشق خیاطی هستید، راه اندازی یک تجارت کوچک خیاطی تصمیم معقولی خواهد بود. چیزهای ساده مانند ملافه های غیر استاندارد همیشه مورد تقاضا هستند. شما می توانید با افزودن زیبایی و خلاقیت به قطعات خود و تزیین آنها با گلدوزی یا دوخت، جلوتر بروید. اگر نقشه کشی بلد هستید، امکانات ماشین ها را برای حکاکی مواد مختلف در نظر بگیرید.
تقاضای بالقوه برای محصولی که قصد تولید آن را دارید. شما باید اینجا را نه به تصویر کلی، بلکه به منطقه و منطقه ای که در آن راحت می فروشید نگاه کنید.
قالب ورودی هم با توضیحات محصول و هم آن درخواست تعیین می شود. البته، شما نان های تازه پخته شده را آنلاین نمی فروشید و نمی توانید آنها را برای مشتریان ارسال کنید. در اینجا شما باید یک نقطه را در نزدیکترین بازار سازماندهی کنید یا با مقامات محلی برای دریافت مجوز تجارت یا انتخاب روش تلفن همراه مذاکره کنید.
ویژگی های "سرزمینی". انواع صنعتی مناسب برای یک خانه خصوصی همیشه در یک آپارتمان قرار نمی گیرند.
تنها پس از تجزیه و تحلیل تمام جنبه های پروژه آینده، لازم است که به دنبال تجهیزات لازم بگردید.

نکته: اگر محصولات احتمالی را دوست ندارید یا با این یا هر نوع خدمات دیگری مناسب نیستید، پروژه را شروع نکنید. یک چیز را در نظر بگیرید: کارآفرینی یک سبک زندگی است. و انجام کاری که دوست ندارید، راهی به سوی شکست است. به یاد داشته باشید، جورج پارکر اگر عاشق کسب و کار خود نبود و می خواست یک قلم عالی به مشتری بدهد، نمی توانست مارک معروف خود را بسازد. بنابراین، اگر نمی خواهید اسرار ساخت روکش کفش را بدانید، اسرار آن را مطالعه کنید و به کیفیت آنها دست یابید، نباید تجهیزات تولید آنها را خریداری کنید.

مشکل مناطق و ویژگی های آنها
اکثر ماشین ها در دسته "کوچک" قرار می گیرند. اما هر کدام از آنها تفاوت هایی دارند که می تواند واقعاً در گروهشان حماسی باشد. در واقع، هیچ مقایسه ای بین تجهیزات مورد نیاز برای این فناوری و دستگاه کوچکی که سه شمع مربعی کلیسا را ​​جمع آوری می کند، وجود ندارد. بنابراین، دو گروه بزرگ را می توان در اینجا تشخیص داد:

انواع محصولات قابل تولید در شرایط "آپارتمان"؛
آنهایی که به مناطق وسیعی در قلمرو نیاز دارند و تولید آنها را می توان در یک خانه خصوصی یا گاراژ انجام داد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران کلیک کنید.

تلفن تماس:09121213368



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()