نوشته شده توسط : faeghe

تاج در ترکیه

پس از قرارداد توزیعی که در سال 2017 امضا کردند، محصولات و خدمات برند کراون که "انبار محلول ذخیره سازی" است، با تجربه و اطمینان بیش از 35 سال Temsa İş Makinaları در ترکیه ارائه می شود. Temsa İş Makinaları که نه تنها یک شرکت فروش، بلکه یک شرکت خدماتی است، با ارائه تجهیزات فنی و کاربردی کراون با رویکرد خدمات جامع، شریک راه حل شرکت ها می شود. با ارائه مشاوره پیش از فروش، نیازهای انبارها را به درستی تحلیل می کند و از خرید تجهیزات انبار اطمینان می دهد که حداکثر کارایی را ارائه می دهد. بنابراین، شرکت ها در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.

Crown و Temsa İş Makinaları با آموزش های تئوری و عملی خود برای اپراتورها بهره وری را افزایش می دهند و تضمین می کنند که تجهیزات برای مدت طولانی تری به طور موثر و بدون مشکل کار می کنند. کرون که با خدمات پس از فروش گسترده خود همواره در کنار مشتریان خود ایستاده است، خدمات نگهداری و تعمیرات شایسته ای را در شرایط مطلوب ارائه می دهد. تجهیزات Crown با تولید 85٪ قطعات خود در کارخانه خود، مزیت هزینه ای تا 60٪ را فراهم می کند، در صورت نیاز به تغییر قطعه، می توان به جای جایگزینی کامل، تعویض فردی انجام داد. Crown همچنین راه حل هایی را برای کاهش بودجه مشتریان با کمپین های دوره ای یا خدمات اجاره ارائه می دهد.

متخصص راه حل های انبار، که توزیع آن در ترکیه توسط Temsa İş Makinaları انجام می شود، هفتاد و پنجمین سالگرد کراون، یکی از تولید کنندگان پیشرو لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان را جشن می گیرد. کراون، شریک راه حل انبارها با طیف محصولات غنی خود برای حمل و نقل صنعتی، طرح های برنده جوایز، کارایی و عملکرد، از بدو تاسیس تلاش کرده است تا با تمرکز بر نیازهای کسب و کار، ارزش بیشتری به کسب و کار خود بیافزاید.

برند لیفتراک و تجهیزات انبار Crown با متمایز شدن با فناوری های ذخیره سازی هوشمندی که ارائه می دهد، به مدت 75 سال با رویکرد مشتری مداری خود به رشد خود ادامه می دهد. امروزه، کراون به 80 کشور در سراسر جهان با بیش از 16000 کارمند و بیش از 500 فروشگاه خرده فروشی، از دفاتر چین، آلمان، استرالیا و سنگاپور، علاوه بر ایالات متحده، خدمات رسانی می کند.

Crown که شامل کلیه تجهیزاتی است که ممکن است در انبارها مورد نیاز باشد مانند لیفتراک های تعادلی، ریس تراک ها، جمع کننده های سفارش با فضاهای باریک، استکرها، کامیون های پالت، ماشین های یدک کش در محدوده محصولات غنی خود، با استفاده از راهکارهای ذخیره سازی، امضای خود را تحت راه حل های انقلابی در راه حل های ذخیره سازی قرار می دهد. قدرت فناوری به طرح های آن تجهیزات انبار Crown علاوه بر دوام، با محصولات نوآورانه و پیشگامی مانند طراحی آنها که عملکرد و زیبایی شناسی را به خطر نمی اندازد، و لیفتراک های باتری لیتیوم یونی که اخیراً راه اندازی شده اند، متمایز هستند. راه‌حل‌های انبار Crown شامل فناوری جمع‌آوری سفارش از راه دور QuickPick، که در آن اپراتور می‌تواند سفارش‌دهنده را با یک دستکش کنترل‌شده از راه دور حرکت دهد، یا سیستم موقعیت‌یابی خودکار، که به آسانسور Reach Truck اجازه می‌دهد تا با وارد کردن شماره قطعه به طور خودکار به قفسه برسد. کد قفسه ها به دستگاه. Crown Warehouse Equipment همچنین خود را با فناوری‌های مدیریت ناوگان موثر مانند Infolink و Gena متمایز می‌کند که عملکرد تجهیزات انبار را گزارش و تجزیه و تحلیل می‌کند، بنابراین امکان استفاده کارآمدتر و کاهش خطر تصادف یا خرابی را فراهم می‌کند.

این برند که اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه و نوآوری می دهد، بیش از 100 جایزه جهانی طراحی دارد. Crown با ترکیب عملکرد و زیبایی شناسی، به ویژه ترجیح داده می شود زیرا هزینه های تعمیر و نگهداری و تعمیر را کاهش می دهد، سال ها به آرامی کار می کند و راحتی و بهره وری اپراتور را افزایش می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: