بالابرصنعتی(لیفتراک)
نوشته شده توسط : faeghe

آسانسور وکیوم بالابر قیچی

به جای قدرت عضلانی از وسایل بلند کردن برای بلند کردن و پایین آوردن استفاده کنید. بالابر قیچی برای این مواقع ایده آل است. با این حال، بالابرها، تثبیت کننده ها و سایر روش های موتوری نیز به حمل بار کمک می کنند. چنین سرمایه‌گذاری‌های تجاری به شما انعطاف‌پذیری برای ارگونومی می‌دهد و این سرمایه‌گذاری‌ها نیروی کار تا حدودی متناسب‌تر، کم‌تنش‌تر، پرانرژی‌تر و کمتر چالش‌برانگیز را به شما بازمی‌گرداند. برخی از راه‌حل‌های مشکل انعطاف‌پذیری شامل چرخ دستی‌ها یا لیفتراک‌های قابل حمل است که به کاهش حمل دستی بار کمک می‌کنند.

چرخاننده بشکه موقعیت یابی پالت

آسانسور پالت بارها را به سمت کارگر بچرخانید و کج کنید تا دسترسی بدون شکل و مشکل را کاهش دهید. میزهای چرخشی، پوزیشنرهای پالت، چرخ دستی ها و سایر تجهیزات بار را به کارمند می رسانند و ارگونومی سالمی را به کارمند ارائه می دهند. یک ترکیب چرخشی/بالابر ایده آل خواهد بود و همیشه بار را در بهترین موقعیت ممکن به کارگر ارائه می دهد. از دستگاه های کج کننده جانبی برای دسترسی به سطل های عمیق یا تسهیل کار کارکنان در فرآیندهای محموله های فله استفاده کنید.

برای کاهش حمل و نقل از پله ها یا نردبان های سکو استفاده کنید. سکوهای کار قابل حمل یا ثابت به کارگران در استفاده از "منطقه قدرت" (بین زانوها و شانه های آنها) کمک می کند. این بدان معناست که کارگران باید بارها را در ارتفاع 70-100 سانتی متری از سطح ایستاده بگیرند. ایستگاه های کاری با ارتفاع قابل تنظیم راه دیگری برای نگه داشتن بار در منطقه برق است.

دستیابی به محصول بار را برای سفارش جمع کننده بیاورید. ایده سیستم بار به کارگر افزایش سرعت چیدن است، اما یکی از دلایل این افزایش سرعت این است که کارگران به عمق قفسه ها نمی دوند و در اطراف انبار می دوند. اگر می خواهید از روز اول از ارگونومی بهره مند شوید، لزوماً مجبور نیستید از ماژول بالابر عمودی استفاده کنید. با استفاده از یک قفسه کشویی یا قفسه شیبدار به عنوان یک مرحله میانی، می توانید فاصله کارکنان را به محصول به حداقل برسانید.

احتمال اصطکاک، گیر کردن و ضربه را کاهش دهید. در حالی که این به طور دقیق در زمینه ارگونومی نیست، برآمدگی های آن برای جلوگیری از بریدگی و خراش مفید است. اطمینان حاصل کنید که کارگران تا حد امکان در معرض گوشه های فلزی تیز قرار نگیرند. از حفاظ‌های گوشه‌ای یا حفاظ‌های مانع استفاده کنید تا به کارگران اجازه دهید در مناطقی که می‌توانند بریده و زخمی شوند از خود محافظت کنند. برای جلوگیری از اشیاء آویزان در مناطق کم از علائم یا برچسب های روشن قابل مشاهده استفاده کنید. خطرات سقوط را به وضوح نشان دهید.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: